Blogger Backgrounds

Thursday, May 5, 2011

hari ini aku mula menulis lagi tapi apa yang nak ku tulis ye..............buntu nya fikiran ku..bosan pun ada juga ni..tapi yang paling best nya aku dapat berbicara dengan mak di kg hampir satu jam berbicara di telefon..namun kenapa la hati ini tetap juga berbisik kampung aku rindu kamu..
 ingin saja kaki ini melangkah pulang namun kewajipan seorang ibu juga tanggungjawab seorang suami memaksa aku masih di sini..namun entah mengapa saat ini hati ku terlalu rindukan kampung.rindukan masakan ayah rindukan kedamaian malam di kampung.rindu pada snak saudara,tapi bila waktu nya aku dapat kembali,terasa 3 bulan bagaikan seribu tahun .
 minda ku sarat dengan awangan yang entah apa apa.tapi benak ku tetap juga berbicara.tapi apa ya.................mengapa aku jadi begini.bukan sehari dua aku di rantauan ini.tp sudah lama tapi mengapa hati ku segusar ini..hati merintih dalam sendu merayu dalam diam.merindu pada sesuatu .tapi apa yang ku rindu.apa yang ku gusarkan.kampung ku nun jauh di utara..kenapa aku terlalu merindui mu saat ini..mengapa mengapa.dan mengapa..tiada khabar yang tidak elok.tiada masalah yang tidak enak tapi mengapa aku segelisah ini..MENGAPA......................................................aku tiada jawapan nya

No comments:

Followers