Blogger Backgrounds

Tuesday, June 21, 2011

hari ni aku berbicara lagi...semalam aku telefon ayah nak ucap selamat hari bapa.mungkin terlewat dari adik2 yang lain.tapi memang aku ingat dari awal2 lagi tp nk telefon pagi ayah plak sebuk bila petang aku plak yg sebuk sampai kemalam.bila aku telefon mohon maaf dalam nada gurau ayah kata nak wat cam na aku sebuk memanjang.hihihi.aku tau ayah tak berkecil hati tu gurau ja dari dia.kerana aku selalu telefon ayah.hanya ucapan2 tertentu ja ucapan lain dari khabar biasa.
            ayah sayang kami pada ayah x ternilai .tampa restu ayah mungkin kami tiada di sini seperti hari ni.dan yang paling kami x lupa ayah selalu masak kan kami makanan yang sedap2.walau mak juga kami sayang.tapi ayah x pernah biar mak masak sorang2 di dapur.kalo anak2 berkumpul ayah lah manusia paling sebuk.menyiap kan makanan untuk kami.walau kami dah menjadi isteri dan ibu sepatut nya kami yang masakakn tuk ayah tapi bila kami balik sekali sekala ayah tetap masak kan apa yangt kami nak makan.
           ibu pula sentiasa pasti kan apa yangkami mahu.sunggh kami bukan nak tagih simpat atau perhatian.masakan ayah lebih sedap dari masakan mak.walau kasih kami tetap teguh pada kedua2 nya.ayah x pernah mengeluh penat kalo kami nak makan apa saja yg sedap2 .ayah pasti masakkan.seronok nya saat kami adik beradik berkumpul.nampak riang wajah ayah ibu takkala itu..

No comments:

Followers