Blogger Backgrounds

Wednesday, June 15, 2011

dah agak lama aku x mengitai di sini.masa ku agak terhad sikit dengan berbagai aktiviti n tugas aku sebagai surirumah lagi.syukur alhamdulillah kerana aku masih lagi berpeluang menulis di gerbang ini.
  penat nya badan hari hari sebuk cam ni namun aku puas dapat melaku kan kerja2 ini.mungkin kerana dengan keiklasan hati kut.dan bila selesai tugas di luar kerja kerja di rumah plak menanti
  esok hajat hati nak rehat puas puas tapi terfikir plak sawang kat bilik tidur ni.nk kemas bilik la plak kerana aku ingin mengecat bilik ni dengan kale baru.biru ni dah rasa slow la pula.wah nk cat kale cokelat cair la.bilik anak gadis dh di cat dah.bilik anak bujang belum lagi.last baru nak cat ruang tamu...wah sebuk juga ni.dengan aktiviti persatuan lagi.dengan perjumpaan lagi.mampu ke aku ni.semua nak buat.tapi bila wat sendiri rasa puas.biar lambat janji ok.kalo suami yang tolong suma benda dia nak cepat siap.x stop dah.huh mampus.x pa dia p kerja aku mula mengecat.janji dia blik aku bleh kemas pa yg patut.cuma barang berat ja biar dia ubah.
    tapi apa nak ku cat kat ruang tamu ni ye.apa warna nya.belum terfikir lagi kale ni.kalo pink.x nk dah ada.biru dah ada.hijau dah ada.,purple dah ada....pening pening.

No comments:

Followers