Blogger Backgrounds

Sunday, June 26, 2011

sepetang di taman kandis

hari ni aku dan kumpulan sinar murni 2 buat persembahan kat rumah kak kam@ustazah kam.alhamdulillah semua berjalan lancar,walau sakit pinggang ku tak hilang hilang lagi ,tapi mujur juga malam tadi suami ku tolong urut kan ,kalo x mau aku tak bangun hari ni.
hajat hati nak la aku mengecat lagi mana yang belum siap tapi dari pagi aku sebuk sampai ke petang,mana tak nya pagi selepas je semua kerja umah selesai,aku keluar tuk menyelesai kan tugas semalam yang x selesai..samapi kul 2 baru balik.dh balik terus mandi n solat terus bersiam tuk ke taman kandis .sampai kul 6 petang baru balik..nampak nya minggu ni aku aku sibuk lagi apa tak nya.besok dapat rehat jap,lusa hari selasa meeting lagi dari pagi.hari rabu nak ke kl kalo x cuti ,kerana nak buat kan kad diskaun ktm ngan anak yg sampai dari u.pas tu khamis nak masak nasi bhoqori tuk majlis baca yasin n sambutan israj mikraj malam jumaat tu.hari jumaat ada latihan marhaban lagi.n petang sabtu ada lagi majlis kt rumah kawan sekumpulan sinar murni..
 ehh,ada ke tenaga tuk aku ni...isyaallah moga allah bagi kekuatan n kesihatan yang baik buat aku.dan keizinan dari suami yang penting.selagi suami menaruh kepercayaan yang penuh buat aku harus aku menjaga sebaik yang mungkin

No comments:

Followers