Blogger Backgrounds

Wednesday, June 22, 2011

lara hati seorang ibu

hari ni seperti hari hari sebelum nya aku seperti biasa namun sejak akhir2 ini terlalu banyak pula dugaan yang allah bagi kat aku.tah la nak cakap pun dah x bleh.
anak sulung aku dah semakin jauh dari aku gara2 seorang pompuan.aku bukan lah mengongkong tapi ingin di hormati sebagai ibu.aku sebagai ibu gembira bila anak sudah berteman tapi bila mendapat tahu bahawa temannya x suka aku n anak2 ku yg lain aku jadi sedih.kerana mereka baru kawan tapi anak ku macam dah di kongkong habis.sampai kan tanggungjawab pada adik2 adik pun dah lupa.untuk aku jauh sekali la
bukan nak meminta tapi kalo dulu ada juga adik2 merasa tapi sekarang kena maki ada la.
tapi klo nak minta duit dari aku pandai pula bermanis muka..sebagai ibu x sampai hati aku melihat nya.tapi di mana gaji nya,hari ni gaji esok dah x de.aku tahu gaji nya x seberapa tapi kenapa di turut kata pompuan tu yg hanya berbelanja kat tempat mewah ja.
x pa la kalo itu yg wat depa bahagia

No comments:

Followers